پیام تبریك مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهربه مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)

💠پانزدهم رمضان سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)

 

آسمان و زمین و هرآنچه در آن است غرقِ سرور و شادمانی است ؛

 

دلهای عاشق و شیفته اهلبیت (ع) پذیرای میهمان پربرکتی از خاندان

 

پاک رسالت و امامت است . حسن بن علی (ع) چشمه ای جوشان

 

و خروشان از خورشید پر ثمر و با برکت ولایت است که در ماهی عزیز

 

و با شکوه پا به عرصه هستی نهاد و این ماه را با قدوم پربرکت خود آراست .💠

🔻 اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت

 

میلاد سراسر نور و سرور کریم اهلبیت آقاحضرت امام حسن مجتبی (ع)

 

به همه هموطنان شریف خصوصاً شهروندان ولایتمدار شهر پیربکران ،

 

امیدوارم همگان بتوانیم از برکات این ماه به بهترین نحو بهره ببریم و

 

خداوند متعال توفیق عبادات و بندگی بیشتر نه فقط در این ماه، بلکه

 

در همه ایام سال را به همه ما عنایت کند.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربکران

 

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *