کاشت نهال مثمر توسط مهندس حسینی شهردار و کارکنان شهرداری به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری

#سال_۱۴۰۳

#هفته_منابع_طبیعی_درختکاری

#طرح_ملی

 

#کاشت_یک_میلیارد_درخت

 

❇️کاشت نهال مثمر توسط مهندس حسینی شهردار و کارکنان شهرداری

 

با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، تاکید براهمیت حفاظت از محیط زیست و

 

منابع طبیعی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری❇️

 

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربکران

 

         

           

       

             

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *