پیام تبریک مهندس حسینی شهردارو شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه

بسمه تعالی

 

وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ( مائده آیه ۴۲).

 

❇️هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد

 

قوه قضائیه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و

 

مجتهد متفکر شهید مظلوم “آیت الله دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است.

 

به راستی یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران و خیزش انقلابی ملت سلحشور،

 

برپایی عدالت اسلامی در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر قوه قضائيه با پاسداری

 

و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری

 

(مد ظله العالی)، بیشترین سهم و مهم‌ترين نقش را در پايه‌گذاري نظامي مبتني بر عدالت

 

محوری داشته است.

 

🔻اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش،

 

هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امرقضادر شهرستان

 

فلاورجان بویژه دادستان محترم و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت

 

و تاییدات الهی درمسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان

 

مسئلت می نمائیم.❇️

 

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرپیربکران

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *