پیام مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهربه مناسبت هفته دولت

هفته نخست شهریور ماه که هفته دولت نامگذاری شده است، یادآور شهادت مظلومانه دو بزرگ مرد، رجایی و باهنر و جمعی از یاران باوفای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. هفته دولت یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی فرزندان نیک این انقلاب است که خدمت خالصانه و خاضعانه به مردم را در راستای توسعه و اقتدار کشور، سرلوحه کار خود قرار دادند. این هفته نمادی از وحدت، همبستگی و اقتدار این نظام است که امید می رود با تلاش و اهتمام هر چه بیشتر مدیران و مسئولین و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور گامی موثر در راستای آبادانی و رشد فرزندان این مرز و بوم برداشته شود.

🔻اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت، آغاز هفته دولت را به تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بویژه مدیران، مسئولان و کارمندان شهرستان،بخش و شهرتبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های این انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.❇️

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرپیربکران

 

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *