پیام تبریک مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهر به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

🔘منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا🔘

 

❇️۲۶ مرداد ماه روزی پرعظمت درتاریخ هزاران ساله ی ایران خلق و برسپهر این سرزمین جاودانه شد.

 

ازمجاهدت و رشادت های مردانی که عزتمندانه دوران سخت و زجرآورِ اسارت را به عشق ایران و انقلاب و

 

رهبری پشت سرگذاشتند درختی جوانه زدکه هرشاخه اش لبریز ازبرگ های افتخار و اعتبار گردید.

 

و اینک درسالروز ورود اولین کاروان آزادگان سرافراز به کشورعزیز و اسلامی مان وظیفه خود دانسته که

 

مراتب قدردانی از آن همه ایثارگری و دژخیم ستیزی آنان و تمام منسوبین به بیوت ایشان ابراز داریم.

 

شماترجمانِ روشن صبر و ظفر هستیدکه براثر صبرنوبت ظفر آید.

 

🔻اینجانبان سالروز به ‌یادماندنی و خاطره انگیز بازگشت پرافتخار تمام آزادگان سرافراز و بویژه آزادگان

 

سربلند شهرمان به میهن اسلامی را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و نیز به اسوه‌های صبر و

 

ایثار و مقاومت (خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران) تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه قادر متعال

 

برای شما عزیزان عزت، صحت،سلامتی و سربلندی بیش از پیش آرزومندیم.❇️

 

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربکران

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *