آغاز عملیات زیرگذر پل خلیج فارس

#سال_۱۴۰۴

#حرکت_به_سمت_پیشرفت

❇️آغاز عملیات زیرگذر پل خلیج فارس

شرکت آتیه سازان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان و

 

با تشکر از تلاشهای مستمر و شبانه روزی جناب آقای رحیمی نماینده محترم

 

شهرستان فلاورجان و پیگیریهای مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی

 

شهر جهت شروع عملیات اجرایی زیرگذر پل خلیج فارس به منظورخدمت رسانی

 

مطلوبتر و رفاه شهروندان وتسهیل درامرعبور و مرور،

با تشکرازشهروندان فهیم پیربکران که درمدت انجام عملیات و پروژه احداث پل

 

همکاری می نمایند❇️

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربکران

 

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *