پیام تبریک مهندس حسینی شهردارو شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه

وَإِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ ( مائده آیه ۴۲).

 

❇️هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضائیه

 

به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم

 

“آیت الله دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است.

 

به راستی یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران و خیزش انقلابی ملت سلحشور، برپایی عدالت

 

اسلامی در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر قوه قضائيه با پاسداری و حراست از قانون اساسی

 

و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بیشترین سهم و مهم‌ترين

 

نقش را در پايه‌گذاري نظامي مبتني بر عدالت محوری داشته است.

 

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه

 

را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امرقضادر شهرستان فلاورجان بویژه دادستان محترم

 

و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی درمسیر خدمت به نظام مقدس

 

جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان مسئلت می نمائیم.❇️

 

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرپیربکران

 

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *