پیام تبریک مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی به مناسبت دهه امامت و ولایت

❇️عید سعید قربان باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و

 

عالی‌ترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باری تعالی است.

جامعه اسلامی نیازمند اتحاد، همدلی و یکپارچگی است که ایام مبارکی همچون

 

عید قربان می‌توانند مظهر این وحدت باشند.

عید غدیر عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای

 

مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله «مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فهذا عَلیٌ مَوْلاه»

 

تجلی می‌یابد.

 

اینجانبان فرارسیدن موسم رستگاری حج و اعیاد بزرگ و خجسته قربان، غدیر و دهه امامت

 

و ولایت را به شهروندان فهیم و ولایتمدار شهرپیربکران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم

 

که همگان از برکات معنوی این ایام بهره‌مند شویم.❇️

 

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرپیربکران

 

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *