پیام تبریک مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهربه مناسبت عید نوروز

🌷یا مقلب القلوب و الابصاریا مدبر الیل و النهار یامحول الحول

 

والاحوال حول حالنا الی احسن الحال🌷

 

❇️ به نام آفريننده زيباييها باردیگر

 

نوروزبا تمام زیبائیهایش فرا می رسد،باردیگر ایام سرخوشی و

 

سرسبزی می آید وباردیگرطبیعت رخ می نمایاندوجلوه ای از

 

آفرینش وجلال الهی آشکارمی شود.

 

🔻اینجانبان برخود وظیفه می دانیم حلول سال نو و بهار پرطراوت

 

را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

 

رابه تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان شهرپیربکران

 

بویژه خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و پرسنل

 

زحمت کش شهرداری پیربکران تبریک وتهنیت عرض نموده

 

و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال

 

برای شما وخانواده محترمتان مسئلت می نمائیم.

 

سالی که گذشت باخوبي ها و بدي ها،هر آنچه كه بود،

 

برگي ديگر از دفتر روزگار ورق خورد ،برگ ديگري از درخت

 

زمان بر زمين افتاد.

 

نوروز برشما مبارک و درسایه ی ایزد منان پیروز وسربلند

 

باشید.❇️

 

🔹روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر پیربکران

بازدیدها: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *