💠هفتم مهرماه روز آتش نشاني و ايمني، روز قدرداني از تلاش شبانه روزي
آتش نشانان پر تلاش و ترويج گران فرهنگ ايمني و پيشگيري از حوادث و سوانح
در سطح كشور مي باشد.
🔻روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار،
شهامت و شهادت. فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان
زبانه می کشد تا آتش سوزان وسوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.
🔻اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های شبانه روزی آتش نشانان
خدوم و زحمتکش در شهرها و روستاهای کشور،علی الخصوص آتش نشانان زحمت کش
شهر پیربکران که با از خود گذشتگی وایثارجان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و
شجاعت، برای نجات آسیب دیدگان تلاش کرده اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان
ناجیان مردم عزیزمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جان فشانی هستند تبریک
عرض می نمائیم.
امیداست برای ساختن ایران آباد و آزاد در کنارهم ساعی باشیم.💠
🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرپیربکران

بازدیدها: 2



