نشست صمیمی مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهر با طلایه داران هشت سال دفاع مقدس

#سال_۱۴۰۳

 

#هفته_دفاع_مقدس

 

#تقدیر_تجلیل

 

❇️همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس جلسه نشست

 

صمیمی مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهر با

 

طلایه داران هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید در این جلسه

 

همه این عزیزان به بیان خاطرات خود پرداخته و در پایان از رشادت ها

 

و دلاوریهای ایشان تقدیر و تجلیل گردید.❇️

 

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربکران

 

                                         

بازدیدها: 0