پیام تسلیت مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهربه مناسبت رحلت جانسوز نبی مکرم حضرت محمدمصطفی(ص)،شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

بسمه تعالی

◼️با فرارسیدن روزهای پایانی ماه صفر بار دیگر زمین و آسمان در غم

 

از دست دادن برترین برگزیدگان الهی به سوگ می نشیند، سوگ و

 

ماتم برای رسول و اهل بیتی که مظهر تام اسمای الهی و آیینه تمام

 

نمای صفات جمال و جلال حق و چراغهای فروزان هدایت در ظلمتهای

 

شرک و ظلم و طغیان – که نور هدایتگری ایشان هیچگاه به خاموشی

 

نمی گراید- بودند و در راه هدایت پیروانشان به معرفت، حقانیت و تأمین

 

سعادت دنیوی و اخروی ایشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزیدند.

 

پیشوایان راستینی که همواره با آموزه ها و آرمانهای خود بشریت را به سوی

 

فضایل و ارزش‌های والای انسانی و الهی رهنمون می شوند.

 

بدون تردید گام نهادن در راه رستگاری، معرفت و حقانیت طریقی جز تمسک

 

به ریسمان الهی و امداد از حضرت خاتم الانبیاء و ائمه اطهار (ع نخواهد داشت

 

و بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریق سعادت و کمال در پیروی

 

از آموزه های این بزرگواران است.

 

☑️اینجانبان سالروز رحلت جانگداز و جانسوز رحمه سفیر صلح و دوستی؛

 

حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی(ص) وشهادت مظلومانه سبط اکبر و فرزند

 

عزیزشان؛کریم اهل بیت عصمت وطهارت،حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین

 

سالروز شهادت غریبانه حضرت ثامن الحجج، امام رضا(ع) را به محضرمقدس امام زمان

 

(عج) و همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.◼️

 

▪️روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرپیربکران

 

     

بازدیدها: 1