پیام مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهربه مناسبت فرا هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم”

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

❇️پانزدهمین روز از شعبان‌المعظم، منقش به نام پر تلالو دوازدهمین اختر

 

تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت صاحب‌الامر امام مهدی(عج) شده و

 

دل عاشقان و دلدادگان حضرتش را به یمن این مولود پر سعادت خوشنود و

 

نورانی کرده است.

 

مزین شدن این ایام خجسته به نام نکوداشت همت و بصیرت سربازان گمنام

 

امام زمان(عج)، مجال نکویی است، برای پاسداشت اهتمام و مجاهدت مردانی

 

هم چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای برپایی و گسترانیدن

 

نظم، امنیت، آسایش و رفاه مردمان این سرزمین از هیچ بزنگاهی مضایقه نکرده

 

و مجدانه با تاسی از خون شهیدان انقلاب اسلامی و فرامین فرماندهی‌معظم‌کل

 

قوا، در این گذرگه پرخطر و آسیب قدم می‌گذارند.

 

این ایام پر برکت را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، همه حافظان امنیت

 

و آرامش کشور، به ویژه سربازان خدوم و گمنام امام عصر(عج) و پیروان راستین حضرتش

 

تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.❇️

 

🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرپیربکران

 

   

بازدیدها: 0