پیام مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهر به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت

بسمه تعالی
💠ایران اسلامی از ابتدای انقلاب حضور مردم را در مقاطع حساس تجربه کرده به گونه ای که این یکپارچگی ورفتار سیاسی جزیی از باورهای مردم آن شده است.
حماسه ۹ دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت.
🔻جمهوری اسلامی ایران با هدایت های داهیانه حضرت امام(ره) و رشادت های مردم دیندار و متعهد این کشور شکل گرفت و ادامه حاکمیت اسلامی بر این سرزمین، با بصیرت رهبر معظم انقلاب و باورهای اعتقادی مردم روز به روز به موفقیت های کم نظیری در عرصه های مختلف دست یافت و همواره حمایت مردم از این نظام مقدس اسلامی زمینه ساز شکل گیری حرکت های بزرگی بود که از آرمانهای انقلاب اسلامی سرچشمه گرفته است.
🔻اینجانبان سالروز این حماسه عظیم که به واقع تجدید بیعت با آرمان های امام راحل عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد را گرامی داشته و با حضور در همه صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، دشمنان قسم خورده را از رسیدن به هدفشان مأیوس و یکبار دیگر صلابت مردمی انقلاب اسلامی ایران را به نمایش خواهیم گذاشت.
🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربکران

 

Skip to content