پیام تسلیت مهندس حسینی شهردار و شورای اسلامی شهر به مناسبت شهادت مظلومانه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)

متن این پیام به شرح ذیل است:

فاطمیه ایام حزن اهل بیت در مصیبت مادر اهل بیت فاطمه زهرا(س)است که شیعیان جهان به یاد آن برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند و در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم می گیرند .

حضرت فاطمه(س) مادر رسالت و همتای ولایت است که بانوان ایرانی با الگو قرار دادن زندگانی ایشان در مراحل علمی و بین المللی به موفقیت های چشم گیری دست یافته اند که این امر خود انعکاس قابل توجهی را در سطح جهان بر جای گذاشته و در حقیقت هویت واقعی زن را از پس فرهنگ جاهلیت بیرون کشیده و به مقام شامخ زن بها داده است .

حضرت فاطمه(س) بانویی فداکار بودند که با شجاعت هرچه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان ولایت و امامت تا پای جان ایستاده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند، پیروی و اطاعت از ولی خدا درس مهمی است که آن حضرت، به جهانیان داند تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد . این شخصیت برجسته که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمدمصطفی(ص) “ام ابیها ” لقب گرفتند، اسوه کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلامی تا کنون است که می توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود . در ادامه این پیام آمده است: زنان مسلمان در زندگی شخصی، اجتماعی و خانوادگی خود باید زندگی فاطمه زهرا(س) را از جهت خردمندی، فرزانگی، عقل و معرفت الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصمیم گیریهای عظیم اجتماعی، خانه داری، همسرداری و تربیت فرزندان صالح از زهرای اطهر(س) پیروی کنند .

اینجانبان فرا رسیدن سالروزشهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) را محضر حضرت بقیه الله العظم(روحی و ارواحنا له فداه)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار شهرپیربکران تسلیت عرض نموده، توفیق همگان را درراستای آرمانهای بلند حضرت امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم .

   

Skip to content