پیام تبریک سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته تعاون

به نام خدا

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) :

“یکی از راه حل‌ها و اساسی‌ترین و منطقی‌ترین و بنیادی‌ترین کار‌هایی که می‌تواند در این کشور برای استقرار عدالت انجام بگیرد، «تعاون» است”.

تعاونی ها، واحد‌های اقتصادی ویژه‌ای هستند که به همت بخش خصوصی تأسیس شده، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، در تولید ملی، کارآفرینی، جذب نیروی کار و ایجاد درآمد، مؤثر هستند و از آن جایی که در فرآیند رشد و تعالی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه نقش آفرینی می‌کنند، در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز به طور ویژه دیده شده اند، به گونه‌ای که در اصل ۴۴، تعاونی‌ها یکی از بخش‌های سه گانه نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌شوند.

بخش تعاون زمینه بسیار مناسبی برای بروز سرمایه‌های اجتماعی است که با استفاده از توان، تجربه و تخصص نخبگان، صاحب نظران و متخصصان، به عرصه‌های مختلف ورود کرده و ضمن کاستن از حجم مسئولیت‌های دولت در سایه همدلی، وحدت و مشارکت مردم، بالندگی اقتصادی را سبب می‌شود.

اینجانبان ضمن تبریک هفته تعاون به همه تعاونگران و فعالان این بخش تأثیر گذار در شهرستان فلاورجان و به ویژه رئیس محترم، کارمندان و کارشناسان حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه اشتغالزایی و رشد اقتصادی تشکر می‌کنیم .

امید که بتوانیم در سایه عنایات حضرت پروردگار و با بهره گیری درست از ظرفیت تعاونی‌ها و پتانسیل‌های استان، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به منظور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و نیز شعار سال” تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” را در مسیر رسیدن شهرستان فلاورجان و شهر پیربکران به توسعه متوازن، همه جانبه و پایدار شاهد باشیم. ان شاء الله

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربکران

Skip to content