واحد اداری و فناوری اطلاعات

null

مرضیه کاظمی

مسئول امور اداری و انفورماتیک

معرفی واحد فناوری اطلاعات:

تحول در تأمین مدیریت منابع انسانی، ارتقای سطح دانش و تحصیلات کارکنان فعلی و بکارگیری نیروهای کارآمد و متخصص، توسعه و بهبود امکانات رفاهی کارکنان، کاهش هزینه ها و بهینه سازی استفاده از منابع مالی و بودجه شهرداری و نظارت و حسابرسی مستمر، قانونمندنمودن هرچه بیشتر درآمدهای شهرداری، حرکت در جهت تعریف منابع درآمدی پایدار و جدید، بازنگری و اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح و بهبود روشهای توافقات آزادسازی و مدیریت املاک و مکانیزه نمودن آنها، برنامه ریزی اساسی جهت سیستم حمل و نقل و ترابری اداری با رویکرد کاهش ناوگان اختصاصی، فعال نمودن مقوله سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و برون سپاری امور اجرائی، مشارکت و برنامه ریزی همه جانبه در خصوص مکانیزه نمودن سامانه های مرتبط شهرداری در جهت تحقق شهرداری الکترونیک را انجام داده است.

شرح وظایف:

  • اجرای دقیق آیین نامه ها،دستورالعمل ها،بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
  • جمع آوری ، بررسی و تدوین نیازهای حوزه های مختلف شهرداری در ارتباط با سخت افزار ونرم افزار .
  • توزیع امکانات،مدیرت و نظارت بر استفاده بهینه ازتجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری.
  • برنامه ریزی برای پشتیبانی و نگهداری تجهیزات و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری.
  • بررسی نیازهای آموزشی در ارتباط با رایانه و ارائه پیشنهاد برای برگزاری دوره های آموزشی.
  • تهیه و مدیریت نرم افزارهای مورد نیاز واحد های شهرداری جهت بهبود روش های اجرایی و کاربردی
  • راهبری نرم افزارهای شهرداری الکترونیک درمنطقه
  • پیگیری و نظارت برامورشبکه و ارتباطات درون و برون سازمانی
  • نظارت برنگهداری اتاق سرور
  • همکاری با شرکت ها و موسسات وابسته به شهرداری جهت تضمین سخت افزار و نرم افزار
  • مدیریت کاربران سیستم های شهرداری و ارائه آموزش های لازم به پرسنل مربوطه جهت جمع آوری و کنترل اطلاعات برای استفاده از برنامه ها و سیستم های کامپیوتری
  • انجام سایر امور مشابه و دستوراتی که از طرف مافوق در حدود وظایف ارجاع می گردد

شرح وظایف امور اداری:

  • مطالعه و بررسی رویکردها و روشهای نوین مدیریت به منظور به کارگیری و استقرار نظامها و سبک های مدیریت برای انجام کارآمد وظایف و بهبود روش ها
  • ارائه پیشنهادات برای افزایش بهره وری و همکاری در تهیه و پیاده سازی پیشنهادات پذیرفته شده
  • تعیین حقوق و دستمزد پرسنل و صدور احکام پرسنل منطقه در حدود قوانین
  • اجرای آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تامین اجتماعی و نظایر آن مربوط به کارکنان شهرداری و مؤسسات تابعه در منطقه
  • اجرای مقررات مربوط به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و تجدید نظر و آراء دیوان عدالت اداری و کمیته انضباطی در منطقه
  • حفظ و نگهداری نامه ها ، اوراق اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن آنها در منطقه
  • نظارت در تامین ارتباط اداری منطقه با موسسات و اشخاص حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات حسب دستور مافوق
  • تحلیل آمار و عملکرد کارکنان منطقه
  • استخراج ، مستند سازی ، بروز رسانی و اشتراک گذاری اطلاعات منطبق با مدیریت دانش و ارائه مستندات به کمیته مستند سازی
  • پیشنهاد ، تدوین و بروز رسانی فرایندهای تحت سرپرستی و همچنین تعریف و پایش شاخص های مرتبط با فرایندها
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست